Σχετικός (αστικός) χρόνος

Very slow demo reel from Sasha Aleksandrov on Vimeo.


Share/Bookmark

5 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Καημέ μου τι φανταστικά βιντεάκια είναι αυτά που μας ταξιδεύουν υπέροχα??

Roadartist είπε...

..Καλημέρα! Για κάποιο λόγο δεν βλέπω τα Γραμματα.. Ουτε το σχολιο της ζουζου μπορώ να διαβασω.. μου φαινεται κινέζικα..
:)
Κόλλησα στο βιντεο με τον ουρανο!
Καλη εβδομαδα!

Roadartist είπε...

Διορθώθηκεεεεε :))

Γ.Π. είπε...

@zoyzoy, εμ φιλενάδα δεν έχεις μόνο εσύ το όνομα και τη χάρη!!! Χαίρομαι που σας αρέσουν!

Γ.Π. είπε...

@Roadartist, αρτιστάκι μου αυτό το ιστολόγιο είναι πολύ περισσότερο σαν λεύκωμα και προσωπικό ημερολόγιο σημειώσεων. Δεν έχει τον ίδιο χαρακτήρα με τα προηγούμενα και χαίρομαι ιδιαίτερα όταν βλέπω παλιούς φίλους να μοιράζονται και να απολαμβάνουν κάποιες από τις σκέψεις και εικόνες που απλά θα ήθελα να βάλω σε ένα κουτάκι και να κρατήσω.
Τα φιλιά μου και από δω σου στέλνω.Και την αγάπη μου!

Δημοσίευση σχολίου