Αχταρμάς πρεμιέρ

Λοιπόν από βδομάδας ξεκινάει και επίσημα η "σχολική" μου σεζόν.
Δε σας κρύβω όμως ότι είμαι αρκετά μπερδεμένος και ανυπομονώ να ξεκινήσουμε γιατί αν και οι "φίλοι" μου οι Άγγλοι φημίζονται για τα services που παρέχουν, νομίζω ότι προς το παρών γίνεται ένας μικρός αχταρμάς.



Ίσως βέβαια είμαι κι εγώ πιο αγχώδης και πιο προπέτης από ότι θα έπρεπε αλλά όπως και να το κάνουμε αυτό το ιντερνετικό είναι κάπως πιο άψυχο, πιο απόμακρο.
Τέλοσπάντων, θα δούμε τι θα γίνει, ο καιρός γαρ εγγύς...
Ως τότε σας αφήνω με ένα απολύτως ταιριαστό τραγουδάκι όπου ένας Τούρκος μας ενημερώνει σε πλήρη σύγχυση και μεσογειακή παράφραση ότι νιώθει ...Englishman in New York.
Καλό Σουκού να έχουμε!


Share/Bookmark

3 σχόλια:

roadartist είπε...

Μια χαρά θα τα πας!!!!! :) Θα το δεις!!!

Γ.Π. είπε...

Σε ευχαριστώ αρτιστάκι μου γλυκό! Ελπίζω να σου άρεσε και το τραγουδάκι!

Χουλκ είπε...

Καλή σχολική χρονιά, Καημέ μου!!!

Δημοσίευση σχολίου