Όλο μαζεύει η γραμμή, όλο τελειώνει

 Τρίτη πρωί: Κτήριο Ακαδημίας, ορκωμοσία αποφοίτων Ιατρικής (η δικαίωση για την Κ.) Μεγαλεία...

Τρίτη βράδυ: ΚΤΕΛ Ν. Ηλείας, πηγαίνοντας στον Πύργο για να δηλώσει η Κ. ειδικότητα
Ξημερώματα Τετάρτης: Χάραμα για να πιάσουμε σειρά έξω από τη Νομαρχία αλλά ήδη κάποιος έχει "προφτάσει", είμαστε δεύτεροι. Απαξίωση και εξευτελισμός από το ίδιο κράτος του ίδιου ατόμου που πριν κλείσει το 24ώρο έχει βραβεύσει...

Ωστόσο η υπόθεση "ορκωμοσία" - "δήλωση ειδικότητας" έτσι ή αλλιώς ολοκληρώθηκε. Τυπικά αναμονή μέχρι το τέλος του 13. Πρακτικά; Αγροτικό, ειδικότητα στο εξωτερικό, να χωριστούμε, να φύγουμε μαζί για άλλες πολιτείες. Η ζωή προχωράει; Η ζωή προχωράει. Αλλά όπως ερμηνεύει υπέροχα η Νατάσσα μήπως όχι μόνο προχωράει αλλά ...μαζεύει;


Share/Bookmark

6 σχόλια:

Roadartist είπε...

Το έταιρο ήμιση είναι η Κ; Πρέπει οπωσδήποτε να πάει εξωτερικό; Καληνύχτες :)

Μελίτη είπε...

Τις πιο θερμές μου ευχές για την κοπελιά σου! Κρίμα όμως αν πρέπει να φύγει για λίγο καιρό... Θα το αντέξεις;

Γ.Π. είπε...

@Roadartist, πολυαγαπημένο μου αρτιστάκι καλημέρα!Θα δούμε για εξωτερικό,ισως πάμε και μαζί... Σου στέλνω τα φιλιά μου!

Γ.Π. είπε...

@Μελίτη, σε ευχαριστούμε πολύ Μελίτη μου (είναι και εκείνη φαν σου, όχι μόνο διαδικτυακά αλλά κυρίως καλλιτεχνικά!) Αν είναι για λίγο ίσως το αντέξω αλλά για πολύ ...δεν ξέρω! ; ))

zoyzoy είπε...

Να την χαίρεσαι αν είναι στις 25Νοεμβρίου η γιορτή της:))
Καλή σταδιοδρομία να'χει και μια ζωή γεμάτη ευτυχία εύχομαι καθαρή και έντονη η κοινή σας γραμμή χωρίς στίγματα και τσιγκουνιές:))

Τα θαλασσινά μου φιλιά για καλό μήνα!!

Γ.Π. είπε...

@zoyzoy, σε ευχαριστώ πολύ ζουζού μου! Ναι τότε είναι η γιορτή της, Κατερίνα γαρ (αλλά το Κ. είναι πιο ...λογοτεχνικό και μυστηριακό)!

Δημοσίευση σχολίου